شعرانه (دفتر اول) - اشعار عاشورایی

دسته بندي : کتاب و پژوهش » شعر
«شعرانه» (دفتر اول) نام مجموعه‌ای است در حدود ۴۰۰ صفحه مشتمل بر تعداد قابل توجهی غزل عاشورایی از شاعران مطرح کشور جمهوری اسلامی ایران. این مجموعه گل‌چینی است از ۵ دفتر شعر که به بهانه‌ی ایام محرم‌الحرام و عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام به همت جناب آقای عباس نمدچی و حقیر برای استفاده در جلسات و احیانا استفاده‌ی دوستان جمع‌آوری گردیده است.

این دفتر مشتمل بر غزل است و قالب شعری دیگری در آن وجود ندارد. ضمنا از ذکر اشعاری که به هر دلیل فاقد نام شاعر بوده است پرهیز شده است.

موضوعات این دفتر عبارتند از:

امام زمان (عج)؛ امام حسین علیه‌السلام؛ حضرت مسلم‌علیه‌السلام؛ ورودیه؛ حضرت رقیه سلام‌الله علیها؛ دو طفلان زینب سلام‌الله علیها؛ حضرت عبدالله علیه‌السلام؛ حضرت قاسم علیه‌السلام؛ حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام؛ حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام؛ حضرت اباالفضل علیه‌السلام؛ شب عاشورا؛ وداع‌؛ شام غریبان؛ کوفه و اربعین سیدالشهداء علیه‌السلام و شهدای کربلا

علاقه‌مندان تهیه‌ی «شعرانه (دفتر اول)» که به صورت یک فایل PFD می‌باشد، می‌توانند به صورت آنلاین از طریق لینک زیر آن را خرید و دانلود نمایند.

والسلام

تذکر بسیار مهم:
«این یک خرید نیست، کمک به ادامه‌پیداکردن یک کار دینی، فرهنگی، ادبی و علمی است.»


اثری که ملاحظه می‌کنید از مجموعه‌ی تولیدات سایت کیمیا و حاصل صرف ساعت‌ها وقت و هزینه است. سایت کیمیا به صورت کاملا شخصی اداره می‌شود و به هیچ شخص حقیقی و حقوقی وابسته نیست. هزینه‌ای که –علی‌رغم وجود تفاوت بسیار زیاد با قیمت تمام‌شده- بابت دریافت این اثر پرداخت می‌کنید، صرف تامین بخشی از هزینه‌های سایت و ادامه‌ی فعالیت و تولیدات فرهنگی، مذهبی و علمی آن می‌شود. لذا تقاضا می‌شود از کپی و نشر این اثر جدا خودداری کرده و علاقه‌مندان را برای دریافت آن به سایت کیمیا هدایت کنید. بدیهی است هر کاربر با پرداخت مبلغ مورد نظر حق یکبار دانلود فایل را داراست و نشر لینک دانلود یا دانلود مجدد بدون پرداخت موجب ضمان خواهد بود.
دسته بندی: کتاب و پژوهش » شعر

تعداد مشاهده: 7895 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 400

حجم فایل:1,653 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: