تک‌مضراب (دفتر سوم) - بیش از ۱۰۰۰ تک‌بیتی

دسته بندي : کتاب و پژوهش » شعر
سلام

مدتی این مثنوی تأخیر شد...

از انتشار و ارائه‌ی دفتر دوم تک‌مضراب بیش از یک سال می‌گذرد. تا امروز بالغ بر ۳۰۰۰ بیت در کانال تلگرامی تک‌مضراب ثبت شده است. منوال را بر این گذاشته بودم که هر هزار بیت را در دفتری مستقل، به دوستان و علاقه‌مندان ارائه کنم که برخی مشکلات شخصی و گرفتاری‌های درسی و... باعث شد، هم ثبت بیت در کانال تک‌مضراب متوقف شود، هم دفتر سوم آماده‌ی ارائه نشود. حالا بعد از گذشت این مدت، کمی اوضاعم بهتر شده و به فضل الهی ثبت بیت را در کانال تک‌مضراب از سر می‌گیرم. هم‌چنین در میان گرفتاری‌هایم وقتی باز شد و دفتر سوم تک‌مضراب هم که همچون دو دفتر سابق، بالغ بر ۳۰۰ صفحه و در قطع پالتویی، کاملا رنگی و در برگیرنده‌ی سومین ۱۰۰۰ بیت ثبت‌شده در کانال تک‌مضراب است را آماده کردم و امروز تقدیم‌تان می‌کنم. امیدوارم ارزش وقت بسیاری که برای آماده‌شدن آن صرف شده را داشته باشد و دوستان را راضی کند.

با اوضاع اقتصادی امروز جامعه، احتمالا یک کتاب کاغذی با این حجم قیمت بسیار بالایی را به خود اختصاص می‌دهد. از طرفی شاید اقبال خوانندگان به کتاب‌های الکترونیکی کمی بیشتر شده باشد، به هر حال مزایایی مثل عدم مصرف کاغذ، جاگیر نبودن، همیشه در دسترس بودن –آن هم با نسل جدید تلفن‌های همراه که تقریبا هر کسی یکی از آن‌ها را دارد- و... در تمایل خوانندگان کتاب به این نوع بی‌تأثیر نبوده است. بنده در هر حال مثل سابق، نه قصد و نه امکان چاپش را داشتم؛ همین شد که دوباره این روش را برای ارائه‌ی این دفتر به عزیزان انتخاب کردم.

هنوز آدرس کانال تک‌مضراب @takmezraab است، اگر دوست داشتید سر بزنید! و ما هنوز در تک‌مضراب می‌گوییم: «گاهی، آدم دلش می‌خواهد یک‌گوشه خلوت کند، آرام و باحوصله، تک‌بیتی مزمزه کند.»

والسلام

* تذکر مهم:
«این یک خرید نیست، کمک به ادامه‌پیداکردن یک کار دینی، فرهنگی، ادبی و علمی است.»


اثری که ملاحظه می‌کنید از مجموعه‌ی تولیدات سایت کیمیا و حاصل صرف ساعت‌ها وقت و هزینه است. سایت کیمیا به صورت کاملا شخصی اداره می‌شود و به هیچ شخص حقیقی و حقوقی وابسته نیست. هزینه‌ای که –علی‌رغم وجود تفاوت بسیار زیاد با قیمت تمام‌شده- بابت دریافت این اثر پرداخت می‌کنید صرف تامین بخشی از هزینه‌های سایت و ادامه‌ی فعالیت و تولیدات فرهنگی، مذهبی و علمی آن می‌شود. لذا تقاضا می‌شود از کپی، نشر و یا انتشار لینک دانلود این اثر جدا خودداری کرده و علاقه‌مندان را برای دریافت آن به سایت کیمیا هدایت کنید. بدیهی است انتشار این اثر یا دانلود مجدد آن، بدون پرداخت هزینه مورد رضایت تولیدکنندگان آن نیست و باعث ضمان خواهد گردید. با تشکر
دسته بندی: کتاب و پژوهش » شعر

تعداد مشاهده: 6477 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: PDF

تعداد صفحات: 300

حجم فایل:2,341 کیلوبایت

 قیمت: 11,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی: